Najlepsze świąteczne reklamy 2016

Ciepła, rodzinna atmosfera świąt sprawia, że ludzie na chwilę się zatrzymują i przypominają sobie, co w życiu jest najważniejsze. Agencje reklamowe także wykorzystują ten moment. Rozśmieszają, wzruszają i dają do myślenia, a magiczny klimat pozwala na wiele sposobów oddziaływać na uczucia odbiorców. Które świąteczne reklamy w tym roku szczególnie trafiły do serc widzów?

Dużym zaskoczeniem 2016 roku jest reklama Allegro „Czego szukasz w Święta? English for beginners. Nie ma w niej kolęd, amerykańskich piosenek, ani nawet Świętego Mikołaja. Głównym bohaterem jest starszy pan, który skradł serca odbiorców. Reklamą zachwycają się także światowe media. Piszą o niej m.in „Times‟, czy „Guardian‟. Wielu uważa, że jest to najlepsza świąteczna reklama tego roku. Jak to się stało, że dorosły mężczyzna uczący się angielskiego poruszył tyle osób? Zobaczcie sami.

Kolejnym hitem tych świąt jest reklama H&M. Niepowtarzalny klimat reżysera Wesa Andersona oraz znany aktor, laureat Oscara Adrien Brody – ta reklama była skazana na sukces. Krótka historia udowadnia, że magiczną atmosferę Bożego  Narodzenia można stworzyć w nawet w niecodziennej sytuacji. Każdy, kto dojeżdża pociągiem na święta, wie, jak ciężkie bywają takie podróże. Opóźnienia i tłumy ludzi nie nastrajają świątecznie. O ile ten czas byłby piękniejszy, gdyby naszym konduktorem był Ralph?

Reklama czekolady Milka przenosi nas do czasów dzieciństwa. Wtedy wyobraźnia nie miała granic i wszystko było możliwe. Boże Narodzenie z perspektywy dzieci wygląda zupełnie inaczej. Przygotowania, kupowanie prezentów i gotowanie jest zdecydowanie dla dorosłych, którzy często bardzo lubią przedświąteczną atmosferę. Najmłodsi natomiast zazwyczaj odliczają dni, nie mogąc się doczekać Wigilii. Czy jest na to jakiś sposób?

Lotnisko Heathrow w swojej reklamie przypomina, co jest najważniejsze podczas Świąt Bożego Narodzenia. Każdy z nas szuka odpowiednich prezentów i chce, aby ten czas był idealny. Największym prezentem są jednak bliscy, z którymi możemy spędzić ten magiczny czas. Poznajcie historię dwóch sympatycznych pluszaków, które mogłyby znaleźć się pod choinką jako upominek dla najmłodszych.

Reklama sieci handlowej Marks&Spencer pokazuje, jak ważną rolę podczas świąt odgrywa… żona Świętego Mikołaja. Kiedy starszy, siwy Pan jest zajęty dostarczeniem prezentów na całym świecie, Pani Mikołajowa dostaje listy od dzieci z zadaniami specjalnymi. Jak sobie z tym radzi? Dla takich wyzwań musiała postawić na nowoczesne rozwiązania – sanie z reniferami mogłyby nie wystarczyć.

A Wam które reklamy spodobały się najbardziej?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

jedenaście − siedem =